KRT Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur

KRT Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur
Rukun Tetangga Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur. Talipon 03 91716100. E-mail rukuntetangga_desatunrazak@yahoo.com.my

Khamis, 26 Disember 2013

Disember 2013_Perjumpaan Bulanan

Perjumpaan Bulanan SRS di KRT ini diadakan setiap bulan. Ia dipersetujui diadakan pada hari selasa tiap-tiap hujung bulan, oleh kerana bulan disember mempunyai 31hb selasa terakhir maka tarikh perjumpaan dipinda ke 24hb Disember sebagai perjumpaan akhir tahun 2013 kerana malam 31 Disember mempunyai banyak agenda yang akan dihadiri oleh individu samaada bujang maupun yang sudah berumah-tangga.


Pengerusi KRT Encik Abdul Wahab bin Mohamad selaku Penasihat Skim SRS memberikan ucapan pembukaan.


Seramai 48 orang anggota SRS yang hadir pada perjumpaan kali ini. Jumlah anggota pada hari ini ialah 83 orang.



Sebahagian juadah dibawa oleh anggota SRS dan sebahagian lagi disediakan oleh Rukun Tetangga.


Kueh Karipap dan Roti Jala memang menjadi pilihan.


Berbaju biru dalam gambar ialah pegawai JPNIN Daerah Cheras Encik Juhairy bersama-sama  menikmati juadah.





Tiba masa untuk melakukan rondaan, Ketua Peronda yang bertugas pada malam tersebut memulakan tugas dengan memberi taklimat kepada semua anggota yang bertugas termasuk seorang dari PDRM Balai Polis Sg Besi dan seorang dari ATM Kem 1 Melayu Sg Besi.




Seperti biasa jamuan dan perjumpaan bulanan berakhir jam 10.30 selepas dimulakan jam 9.30 malam. Dan saki baki jamuan sudah pasti untuk peronda-peronda yang bertugas dari jam 10 malam hingga 2 pagi.


Sama-sama kita doakan agar perjumpaan bulanan ini dan rondaan NBOS/SRS ini akan kekal bagi menjamin kesejahteraan kediaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan