KRT Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur

KRT Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur
Rukun Tetangga Desa Tun Razak. Cheras, Kuala Lumpur. Talipon 03 91716100. E-mail rukuntetangga_desatunrazak@yahoo.com.my

Selasa, 29 Januari 2013

Januari 2013_Mèsyuarat Persiapan Pelancaran NBOS


Mesyuarat Khas bagi membincangkan persediaan majlis pelancaran NBOS (National Blue Ocean Strategy) telah diadakan pada 28 Januari 2013 di Bilik Mesyuarat KRT. Semua AJK sesi 2013 hadir. Turut hadir ialah SM Noor dari Balai Polis Sg Besi (berbaju hitam dan berkaca mata disebelah kiri). Juga kelihatan dalam gambar ialah Pengerusi KRT berketayap putih dan disebelahnya bertudong putih ialah Puan Habibah Jaafar PPD Cheras.


Nampak gayanya seperti tak cukup tempat duduk sebab bilik mesyuarat KRT cuma boleh memuatkan seramai 24 orang AJK sahaja. Kerusi tambahan dibawa masuk bagi membolehkan semua yang hadir dapat duduk.


Beginilah suasana padat dalam bilik mesyuarat. Disebelah kanan SM Noor (yang memandang kamera dan berkaca mata) ialah Sarjan Rosli dari 1RAMD Sungai Besi sedang sibuk mencatat perkara yang sedang diperbincangkan.

Mesyuarat bermula jam 9.15 malam dan berakhir jam 11.15 malam. Memang itulah masa yang sesuai untuk bermesyuarat. Kalau lebih dari 2 jam bermakna  lebih banyak bercakap dari bermesyuarat.



Dicatatkan oleh Bendahari KRT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan